Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Товстоп'ятко Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Сокирко О. С. 
Розвиток пізнавальної діяльності глухих дітей на заняттях з плавання [Електронний ресурс] / О. С. Сокирко, Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2012. - № 3. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2012_3_17
Вперше розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель корекційної методики розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років у процесі навчання плавання, що складається з трьох етапів (пропедевтичний, адаптувально-навчальний, розвивально-тренувальний). Охарактеризовано сутність пізнавальної діяльності дітей 5 - 6-ти років з порушенням слуху (особлива форма прояву почуттєвої, теоретичної та практичної активності дитини дошкільного віку, спрямована на усвідомлення довкілля, зміст і можливості розвитку якої обмежені дефектом сприйняття слухової інформації), її показники (зорово-диференційоване сприйняття, логічно-образне та наочно-дійове мислення, увага, здатність до аналізу й узагальнення, зорова пам'ять, орієнтація у просторі). Визначено критерії оцінювання (самостійність, результативність і правильність виконання дії) і рівні розвитку пізнавальної діяльності (достатній, задовільний, нижче задовільного, низький). Виявлено відмінності розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану глухих дітей 5 - 6-ти років від показників розвитку їх однолітків без порушення слуху. Розроблено принципи та зміст корекційно-розвивальної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей у процесі навчання плавання. Уточнено поняття "пізнавальна діяльність". Подальшого розвитку набула теорія та методика корекційної роботи з розвитку пізнавальної діяльності глухих дітей 5 - 6-ти років. Розкрито теоретичні засади розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання. Здійснено експериментальне дослідження розвитку пізнавальної діяльності та фізичного стану зазначеної категорії дітей. Викладено експериментальну корекційну методику розвитку пізнавальної діяльності глухих дошкільників 5 - 6 років у процесі навчання плавання та визначено її ефективність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.702 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Товстоп'ятко Ф. Ф. 
Дослідження фізичної та функціональної підготовленості дітей 12-13 років,які займаються скелелазінням [Електронний ресурс] / Ф. Ф. Товстоп'ятко // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - № 1. - С. 67-71 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_FViS_2013_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.556 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського